Theresa

Theresa De Ryck

Projectverantwoordelijke Verkeers- en Mobiliteitseducatie - VSV

Theresa schreef in het kader van haar masteropleiding Bewegings- en sportwetenschappen aan de KU Leuven een masterthesis over het verschil in evenwichtscontrole op de klassieke en elektrische fiets bij jongeren en oudere personen. Op die manier maakte ze kennis met de VSV. Na haar studies startte ze in 2021 als vormingsmedewerker bij de VSV en in 2024 maakte Theresa de overstap naar het team Verkeers- en mobiliteitseducatie. Hier is ze momenteel projectverantwoordelijke voor het aanbod in het secundair onderwijs, wat ze nog steeds combineert met het geven van opleidingen en vorming.

Donderdag 23.01.2025

Fietstraining in veilige omgeving

Aan de slag met fietstraining, hoe doe je dat? Paul en Theresa tonen dat het met onze brevetwerking kan voor leerlingen van elke leeftijd. Het vijfde leerjaar van een Kortrijkse school assisteert hen hier graag bij.

Keuze uit 5 inspirerende namidagsessies

Dode hoek

Marie-Laure en Theresa maken het begrip dode hoek tastbaar voor alle leeftijden en tonen wat jij in je klas of op de speelplaats kan doen rond dit thema.