Marie-Laure

Marie-Laure Van Vlasselaer

Projectverantwoordelijke Verkeers- en Mobiliteitseducatie - VSV

Marie-Laure studeerde af al leerkracht secundair onderwijs aan de KHLeuven en behaalde nadien een bachelor in HR. Na 13 jaar lesgeven in het secundair onderwijs maakte ze de overstap van het onderwijs naar de VSV. Daar was ze vijf jaar actief als lesgever voor de Workshops Verkeer op School. Begin dit jaar besloot ze om haar taken als lesgever te combineren met een functie als projectverantwoordelijke voor het secundair onderwijs. In die rol neemt ze de Workshops onder de loep en ontwikkelt ze nieuwe workshops voor het secundair onderwijs.

Donderdag 23.01.2025

Keuze uit 4 inspirerende voormiddagsessies

Veilige schoolomgeving en -routes

Hoe kom je tot een veiligere schoolomgeving en zorg je ervoor dat ouders, buren, gemeentebestuur, … je acties mee ondersteunen en uitdragen? Marie-Laure en Bart zorgen voor een plan van aanpak boordevol tips en tricks. Stad Oostende deelt zijn goede voorbeelden met ons.

Keuze uit 5 inspirerende namidagsessies

Dode hoek

Marie-Laure en Theresa maken het begrip dode hoek tastbaar voor alle leeftijden en tonen wat jij in je klas of op de speelplaats kan doen rond dit thema.