Partner – Pro Velo VZW

ProVelo_Noir

Om het gebruik van de fiets in België te ontwikkelen en te vergemakkelijken steunt Pro Velo sinds 1992 particulieren, overheden, scholen en bedrijven. Onze diensten zijn erop gericht de fiets voor iedereen toegankelijk te maken door middel van persoonlijke ondersteuning. Pro Velo draagt bij tot een betere levenskwaliteit!

Specifiek in Stad Antwerpen ondersteunen we scholen in het onderrichten van leerlingen in stuurvaardigheid (‘zilveren fietsbrevet) en verkeersvaardigheid (voorbereiding op het ‘gouden fietsbrevet’) in de schoolomgeving.