lies.thijs-02

Lies Thys

Projectverantwoordelijke Verkeers- en Mobiliteitseducatie - VSV

Lies studeerde Bewegings- en sportwetenschappen aan de UGent en kwam al snel in contact met het werkveld. Ze werkte als jobstudent op de sportdienst in Gent en gaf fietslessen aan OKAN jongeren. Hier kreeg ze dan ook de smaak te pakken en wou verder gaan met verkeerseducatie. Zo belandde ze bij de VSV waar ze 2 jaar als lesgever fungeert. Dit zal ze in de toekomst combineren met projectverantwoordelijke voor het hoger onderwijs.

Donderdag 23.01.2025

Voetgangerstraining

Welke vaardigheden kunnen onze jonge stappers best eigen zijn in welk leerjaar? Lien en Erik lichten dit toe aan de hand van de leerlijn voetgangerstraining en demonstreren spelletjes samen met leerlingen uit de eerste graad.

Keuze uit 5 inspirerende namidagsessies

Verkeerseducatie met kleuters

Onder het motto jong geleerd is oud gedaan tonen we je samen met een enthousiast groepje kleuters dat verkeerseducatie ook voor onze jongsten heel doenbaar en fun kan zijn.